مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاله:

شیعه و سنی مراقب توطئه های تفرقه انگیز دشمنان باشند

1403-02-27 12:02:17
0
133

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) کلاله گفت: مسلمانان جهان به جزئی ترین اهداف دشمنان توجه داشته باشند و مانع ایجاد تفرقه و اختلاف بر اثر توطئه های آنان شوند.

به گزارش کلاله خبر به نقل از خبرگزاری کوثر از گلستان، خانم میرعرب بیان کرد: امروزه وحدت مسلمانان جهان، گران ترین مسئله برای استعمارگران و بیگانگان است.

وی افزود: دشمنان از هر حربه ای برای ضربه زدن به پیکره وحدت بهره می برند که باید مراقب این امر بود زیرا دشمن با بزرگ جلوه دادن اختلافات جزئی بین شیعه و سنی قصد تفرقه و دشمنی میان مسلمانان را دارد تا با مشغول کردن به مسائل جزئی آنها را از اهداف اصلیشان دور کند و خود زمام امور را به دست گیرد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) کلاله خاطرنشان کرد: طبق فرمایش گرانقدر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)؛«فکر وحدت اسلامی یک فکر زود گذر و تازه پا نیست، بلکه از اعماق دل ما می جوشد»، بنابرین هر کشوری که متحد بوده و هیچ گونه اختلاف ویرانگری نداشته باشد، جامعه ای عاری از تفرقه به دنبال دارد و  قطعا در مقابل هرگونه دشمنی شکست ناپذیر خواهد شد.

میرعرب اظهار کرد: وحدت با بصیرت افزایی بین شیعه و سنی بدست می آید، به این معنا که مسلمانان جهان به جزئی ترین اهداف دشمنان توجه داشته باشند و نگذارند توطئه های آنها باعث تفرقه و اختلاف شود.

وی در پایان تاکید کرد: باید با یکدیگر متحد شویم و اجازه ندهیم دنیای اسلام از جانب دشمنان ضربه پذیر شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار