فرماندار گالیکش:

ایران گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت برداشته است

1403-02-10 05:02:17
0
425
ایران گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت برداشته است
فرماندار گالیکش گفت: با وجود تمام محدودیت‌ها و فشارهای داخلی و خارجی، جمهوری اسلامی ایران گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت برداشته است.

به گزارش کلاله خبر، محمدرضا میرنیا در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: بدون شک، ایران در سال‌های اخیر، به‌ویژه در دولت سیزدهم، گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت برداشته است. در حوزه اقتصادی، شاهد ثبات نسبی در بازار ارز و بورس بوده‌ایم و تورم نیز تا حدودی مهار شده است.

وی ادامه داد: در حوزه عمرانی نیز، پروژه‌های متعددی در سراسر کشور به بهره‌برداری رسیده است که نشان‌دهنده عزم دولت برای توسعه و آبادانی ایران است.

* توجه دولت سیزدهم به حل مشکل مسکن

 فرماندار گالیکش افزود: در ۴۵ سال انقلاب اسلامی، در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن، بهداشت و درمان، کشاورزی و صنعت، اقدامات قابل‌توجهی انجام شده است که در حوزه مسکن، طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است که امیدواریم به حل مشکل مسکن در کشور کمک کند.

وی گفت: در حوزه بهداشت و درمان نیز، شاهد افزایش تخت‌های بیمارستانی و مراکز بهداشتی بوده‌ایم و در حوزه کشاورزی نیز، دولت به پشتوانه جمهوری اسلامی و مردم، برای حمایت از کشاورزان و افزایش تولیدات کشاورزی، برنامه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده است و مسلماً در حوزه صنعت نیز، شاهد رونق تولید در برخی از بخش‌ها بوده‌ایم.

* عبور از چالش‌ها با تکیه بر توان داخلی

میرنیا با اشاره به چالش‌های پیشروی ایران گفت: تحریم‌ها بدون شک یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش‌روی کشور است، تحریم‌ها باعث شده‌اند که ایران در مبادلات تجاری با سایر کشورها با مشکلاتی مواجه شود.

وی بیان کرد: همچنین، تحریم‌ها باعث شده‌اند که ایران نتواند از منابع مالی خود در خارج از کشور استفاده کند. با این وجود، ایران با اتکا به توان داخلی و با برنامه‌ریزی دقیق، در حال تلاش برای عبور از این چالش‌ها است.

* پشرفت انقلاب اسلامی با نیروی انسانی باهوش و سختکوش

فرماندار گالیکش ضمن ابراز امیدواری از روند رو به پیشرفت ایران در منطقه و جهان تأکید کرد: با توجه به اینکه کشور گام‌های بلندی در مسیر توسعه برداشته است، من به آینده ایران بسیار امیدوارم.

میرنیا با اشاره به اینکه ایران دارای منابع انسانی و طبیعی فراوانی است، توضیح داد: مردم ایران مردمی باهوش، خلاق و سخت‌کوش هستند که با وجود تمام چالش‌ها، ایران در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد و من مطمئن هستم که در آینده شاهد پیشرفت‌های بیشتر کشورمان خواهیم بود.

 انتهای خبر/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار