فرمانده سپاه کلاله:

همه نخبگان باید برای جهاد تبیین به میدان بیایند

1403-02-10 05:02:27
0
359
همه نخبگان باید برای جهاد تبیین به میدان بیایند
فرمانده سپاه کلاله گفت: ما در طول ۴۵ سال عمر انقلاب روزهای پر فراز و نشیب داشته‌ایم. نقشه‌های مختلف ضدانقلاب و دشمنان به دنبال شکاف بین مردم و حاکمیت بودند، ولی اعتماد ملی نسبت به انقلاب باقی است.

به گزارش کلاله خبر، سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم‌پور فرمانده سپاه کلاله در نشست جهاد تبیین به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور بازنشستگان تأمین اجتماعی این شهرستان گفت: حقارت زمان شاه و ابهت کنونی ایران بیانگر این است که ما در زمان طاغوت جایی در معادلات نظام بین‌الملل نداشتیم؛ ولی الان به‌عنوان یک هژمونی قدرت در سطح نظام بین‌الملل کنش گری فعال و تأثیرگذار داریم.

 وی افزود: بر همین اساس انقلاب ما به جهان صادر شد و اثرات آن در جهان نیز دیده می‌شود. اقتدار امروز ما، حاصل تلاش‌های حضرت امام و مقام عظمای ولایت است.
 
قاسم‌پور ادامه داد: ما در طول ۴۵ سال عمر انقلاب روزهای پر فراز و نشیب داشته‌ایم. نقشه‌های مختلف ضدانقلاب و دشمنان به دنبال شکاف بین مردم و حاکمیت بودند، ولی اعتماد ملی نسبت به انقلاب باقی است و هر روز بیشتر می‌شود.

 فرمانده سپاه کلاله اظهار داشت: انتخابات را در پیش داریم و طبق فرموده حضرت آقا هرکس مردم را ناامید کند به سود دشمن کار کرده است. امروز رای ندادن من و شما باعث خوشحالی دشمنان می‌شود.

 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر روشن بودن آینده انقلاب ادامه داد: باتوجه‌به ترسیم حضرت آقا در خصوص آینده انقلاب بایستی همگی به میدان بیاییم که لازمه آن جهاد تبیین توسط همه نخبگان است.

انتهای خبر/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار