پیشتازی دختران تکواندو گلستان؛

تکواندوکار گلستانی برنزی شد

1403-02-10 05:02:11
0
345
تکواندوکار گلستانی برنزی شد
پرونده ۷ تکواندوکار نوجوان تیم منتخب تکواندو استان گلستان در روز دوم رقابت‌های بین‌المللی آزاد فُجیره امارات متحده عربی با کسب یک مدال برنز بسته شد.

به گزارش کلاله خبر، یازدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی فجیره با برگزاری مسابقات رده سنی نوجوانان و با حضور ۴۷۸ تکواندوکار در ورزشگاه «شیخ زائد» شهر فجیره کشور امارات متحده عربی پیگیری شد که حاصل تلاش ۷ نماینده نوجوان تیم منتخب تکواندو استان گلستان، کسب یک مدال برنز بود.

 الهه سیفی، نماینده نوجوان تیم منتخب گلستان در وزن ۵۹- کیلوگرم، پس از استراحت در بازی نخست، تکواندوکار مصری ۲ بر صفر شکست داد. وی در ادامه نماینده میزبان با همین نتیجه از پیشرو برداشت و در مرحله نیمه‌نهایی ۲ بر صفر به تکواندوکار قزاقستان باخت و به مدال برنز دست‌یافت.

 دیگر بازیکنان نوجوان تیم منتخب گلستان؛ باران جمال لیوانی، رضوان برزگر، پریسان مصدق، ارمیا عرب‌عامری، امیرعلی نفرستی و طَرفان شَبان نتیجه را به رقبای خود واگذار نموده و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

 گفتنی است دکتر علی نوری به‌عنوان سرپرست و مهرنوش اسماعیلی و آتنا دلیری به‌عنوان مربی در بخش بانوان و یاسر اتراچالی به‌عنوان مربی در بخش آقایان تیم منتخب استان گلستان را در این دوره از رقابت‌ها همراهی نمودند.

انتهای خبر/

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار