اخبار استان گلستان

الهه موسوی اصلا خبرنگار نیست !!

1403-02-27 05:02:33
0
115

هفته نامه گلستان سلام که به همراه گلشن مهر ، سلیم ، ستاره گلستان همواره وظیفه بزرگ جلوه دادن تخریب جنگل ناهارخوران  بخاطر ساخت موزه دفاع مقدس در استان گلستان و تخریب نهادهای انقلابی پیرو ولایت فقیه را بر عهده دارد

 

به گزارش کلاله خبر به ازنقل از گلستان ما،هفته گذشته هفته نامه گلستان سلام مطلبی را به قلم رامین اخلومدی در دفاع از الهه موسوی سردبیر نشریه سلیم نوشت که چرا باید وی به دادگاه احضار شود ؟

1 - الهه موسوی طبق گزارشات ما از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که مرجع صدور کارت خبرنگاری و ساماندهی خبرنگاران می باشد ، اصلا خبرنگار نمی باشد لذا درج این عنوان شاید وجهه سایر خبرنگاران استان را تخریب کند و شایسته نیست از این لفظ تبعیت شود .
2 - احتمال اینکه این مقاله به قلم خود الهه موسوی و بنام اخلومدی بوده باشد زیاد است چرا که نوشتن این تحریریه و مظلوم نمایی توسط خود وی شاید تاثیر فراوانی بر مخاطب نداشته باشد لذا با نام دیگری چاپ شد.
3 - بر فرض صحت نام نویسنده آیا شما مطمئنید که ایشان فقط در زمینه محیط زیست می نویسد و هدفش منافع جناحی و سیاسی نیست ؟ اگر اینطور است چرا باید قطع چند تا درخت را باید از بی بی سی فارسی داد بزنیم . آیا بی بی سی دوست ماست که بخواهد این انتقاد را منعکس کند ؟ قطعا اینطور نیست . بی بی سی از این گزارشات به عنوان اهرم فشار بر جمهوری اسلامی استفاده می کند و کسانی هم که با آن ارتباط برقرار می کنند قطعا چنین هدف و آرمانی دارند .
4 - اینکه یک نفر بخواهد مدام دروغ پراکنی و شایعه سازی کند و کسی هم جلوی او را نگیرد مصداق هرج و مرج نیست . چه کسی دیده که 10 هکتار جنگل نابود شده است ؟ چه کسی داد زده که ناهارخوران نابود شده ؟ چرا بزرگداشت حماسه های جوانان این مرز و بوم تحت عنوان موزه جنگ یاد میشود و ایشان حاضر نیست برای آن ارزشی قایل شود ؟ آیا دوست دارید مراجع قضایی در قبال این همه افترا سکوت کنند ؟ مسئولین استانی تا بحال خیلی مماشات کردند و الان دیگر حوصله همه سر آمده که یک نفر بخواهد این همه شایعه پراکنی کند .
5 - آقای اخلومدی لازم نیست نسبت به زن بودن خانم موسوی دلسوزی و ترحم نماید و از بی دفاع بودن وی بدلیل جنسیتش سخن بگوید . همه امروزه می دانند که عزت و اقتداری که جمهوری اسلامی به زنان داده و حضور در عرصه های مهم اجتماعی کشور نمود آنست که هیچکسی نمی تواند حق زنان را بخورد . میزان اشتغال زنان در اماکن اداری و خصوصی و میزان قبولی زنان در دانشگاهها نشان می دهد که آنها خیلی از مردان جلوترند لذا خانم موسوی می تواند از خودش دفاع کند چه اینکه کسی که خربزه می خورد پای لرزش هم می نشیند .
6 - جرم قانع نشدن شکایت نیست ولی سکوت هم کاری را حل نمی کند . ایشان مدام مشغول شایعه پراکنی است و باید یک جایی جلو این دروغ سازی ها گرفته شود . اگر کسی بر علیه شما هر روزه اقدام به افترا بکند چه خواهید کرد ؟
7 - کل استان گلستان که نمی توانند معطل دغدغه های ایشان باشند . دوسال پیش خواندم ایشان با پروژه پتروشیمی و جاده جنگل گلستان مشکل داشت و سعی می کرد آن را به حاشیه ببرد . این درسته که کل جوانان استان بیکار باشند و از موقعیت های شغلی و پیشرفت استفاده نکنند و استان ظرفیت کارخانجات بزرگ را از دست بدهد که مثلا خانم الهه موسوی دغدغه محیط زیست و چند تا مرداب را دارد . مردم که عروسک گردان شما نیستند هر سازی زدید با آن برقصند . کمی هم منصف باشید و به فکر اشتغال و پیشرفت استان باشید . شما در قطع چند درخت افتادن شاخ و برگ را می بینید و ما تعالی فرهنگ ایران اسلامی را ، حماسه های پیشینیان مان را ، آشتی خانواده های مذهبی با ناهارخوران را ، جلوگیری از ابتذال و بی فرهنگی در جنگل را .
8 -  جوری حرف می زنید که الهه موسوی انگار خیرالموجودین دغدغه داران محیط زیست ایران هست و کسی دیگر در این کشور وجود ندارد که دغدغه محیط زیست را داشته باشد ؟ قطعا همه مردم و حتی سازندگان این پارک موزه هم دغدغه قطع درخت را دارند و روسای سازمانهایی که مجوزهای لازم را داده اند تمام حواشی و جوانب لازم را سنجیده اند و برنامه ریزی های لازم ، تخصیص بودجه ، اجرای سازه و طرح مهندسی و معماری پارک موزه همه و همه سالهاست که کارشناسی می شود تا آسیب به کمتری به جنگل برسد پس در حالیکه اعضای شورای شهر و سایر خبرنگاران و مردم استان در مورد این طرح توجیه شده اند این همه اصرار از جانب وی چه معنایی جز دشمنی با فرهنگ دفاع مقدس و تامین منافع جناحی عده ای و تهیه خوراک تبلیغاتی برای اردوگاه رسانه های بیگانه می تواند داشته باشد .
9 - همه می دانند که در این منطقه ناهارخوران تخریب های وسیعتری از قطع درختان در حوالی مجتمع های پرسپولیس ،  صنوبر و ساختمان مهستان وجود دارد چرا ایشان دغدغه هایش شکفته نمی شود . همه دیگر باور کردند ماهیت مخالفان پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان محیط زیستی و قطع درختان نیست . بلکه آنها بدنبال اهرم فشاری بر سازندگان طرح و خالی کردن عقده های دیرینه می باشند که همگی برای صندلی و ریاست است و نه رضای مردم و محیط زیست .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار